Obchodní podmínky a GDPR

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
ke "Smlouvě o zajištění úklidových služeb"


I. Výklad pojmů a užívaných zkratek

POSKYTOVATEL: Monika Doležalová, Podkopanický mlýn 1135, 537 01 Chrudim,
IČ: 87960621, vystupující pod značkou Pěkně uklizeno.
Provozovatel webu www.pekneuklizeno.cz a poskytovatel úklidových služeb
KLIENT : Právnická nebo fyzická osoba, která je svéprávná a způsobilá k
právnímu jednání a která uzavřela s Monikou Doležalovou smlouvu o zajištění úklidových
prací.
POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ : Formulář umístěný na webových stránkách
www.pekneuklizeno.cz, prostřednictvím něhož Klient poptává provedení úklidových prací ze strany Pěkně uklizeno ve vymezených úklidových prostorách.
ÚKLIDOVÉ PRÁCE : Dílo, které je předmětem smlouvy, jedná se o poskytované
služby na základě objednávky Klienta. Rozsah Úklidových prací je vymezen
objednávkou Klienta. Mezi základní nabízené služby patří: jednorázový,
pravidelný úklid interiérů, generální úklid domácností, kancelářských prostor a
ostatních nebytových prostor, úklid soukromých či společných prostor.

ÚKLIDOVÉ PROSTORY : Prostory v nemovitosti (interiér bytu, domu, kanceláře
atp.), které jsou předmětem Úklidových prací a ve kterých bude úklidové
práce vykonávat, jakož i vstup do prostor, jejichž využití je pro řádné plnění
Smlouvy nezbytné.
SPECIFIKACE ÚKLIDOVÝCH PRACÍ : Strukturovaná příloha nabídky
Úklidových prací zpracované dle objednávky Klienta učiněné prostřednictvím
Objednávkového formuláře, jejímž obsahem je zejména místo plnění Úklidových
prací, jejich frekvence, rozsah a druh poskytovaných služeb. Specifikace
úklidových prací tvoří nedílnou součást Smlouvy.
ÚKLIDOVÉ PROSTŘEDKY A POMŮCKY : Čistící a desinfekční prostředky,
jakož i pomůcky, nástroje a přístroje, zařízení či technika, které budou k výkonu
Úklidových prací používány či budou předmětem Úklidových prací.
ÚKLIDOVÝ DEN : Sjednaná doba, ve které jsou Pracovníkem prováděny
Úklidové práce.
CENÍK : Orientační ceník úklidových prací, popř. dalších služeb a materiálu
zveřejněný na webových stránkách www.pekneuklizeno.cz


II. Objednávka a uzavření smlouvy o zajištění úklidových služeb

K uzavření Smlouvy dochází postupem, kdy Klient prostřednictvím Poptávkového
formuláře na webu poptává Úklidové práce v Úklidových prostorách. Každá objednávka učiněná prostřednictvím Poptávkového formuláře je ze strany Pěkně uklizeno bezprostředně po odeslání převzata a zpracována. Vyřízení objednávky bude probíhat formou e-mailové komunikace. Klient je poté informován prostřednictvím jím sděleného emailového kontaktu o dostupnosti služeb, a to nejpozději do 24 hodin od přijetí objednávky s tím, že objednávky přijaté v průběhu dnů pracovního klidu budou vyřízeny bezodkladně nejbližší pracovní den. Klientovi je s informací o dostupnosti služeb zaslána nabídka, včetně návrhu předpokládané kalkulace ceny Úklidových prací určené odhadem dle poptávaného rozsahu Úklidových prací, společně se Specifikací úklidových prací.
Odešle-li Klient poptávkový formulář umístěný na webových stránkách,
odešle poptávku na uvedený e-mail, či kontaktuje společnost telefonicky nebo
prostřednictvím messengeru a aktivně proklikem v k tomu určeném poli
Poptávkového formuláře potvrdí seznámení se s obsahem VOP, má se za to,
že souhlasí s těmito VOP. Klient má možnost jednostranně zrušit nebo
změnit objednávku 48 hodin před Úklidovým dnem. Pozdější zrušení se řídí
storno podmínkami, uvedenými ve VOP odstavec IV.
K uzavření Smlouvy dochází okamžikem výslovné akceptace nabídky služeb
učiněné formou e-mailové či messengerové odpovědi ze strany Klienta
v návaznosti na obdrženou e-mailovou či messengerovou informaci o
dostupnosti služeb spolu se Specifikací úklidových prací. Nejpozději je Smlouva
uzavřena okamžikem, kdy Pěkně uklizeno začne provádět Úklidové práce.
Okamžikem uzavření Smlouvy jsou smluvní strany takovou smlouvou vázány a
vznikají jim vzájemná práva a povinnosti z této Smlouvy vyplývající.

̈

III. Předmět, doba plnění a trvání Smlouvy

Předmětem Smlouvy je závazek Poskytovatele k výkonu díla provádět pro Klienta
dohodnuté Úklidové práce v objednaném rozsahu a závazek Klienta tyto práce
převzít a zaplatit za ně ujednanou cenu.
Čistící prostředky jsou zahrnuty v ceně služeb. Bude-li chtít zákazník použít vlastní čistící prostředky, nemá tohle rozhodnutí vliv na změnu ceny!
Poskytovatel započne s výkonem Úklidových prací dnem sjednaným ve Smlouvě.
Úklidové práce jsou prováděny na dohodnutém místě a čase s frekvencí
uvedenou ve Specifikaci úklidových prací.
Tato Smlouva se sjednává na dobu provedení sjednaného typu Úklidových prací
dle Smlouvy. V případě pravidelného zajišťování úklidu na dobu neurčitou.

IV. Cena prací, účtování prací, platební podmínky

Cena úklidových prací byla stanovena dohodou Smluvních stran a je uvedena v cenové kalkulaci obsažené v nabídce zaslané Klientovi prostřednictvím e-mailové či messengerové komunikace, cena a způsob její úhrady se odvíjí od charakteru poptávaných Úklidových prací v případě běžného znečištění Úklidových prostor. Takto stanovená cena je ze strany Poskytovatele stanovena dle typu objednaných služeb a velikosti prostoru na který byla kalkulována doba
provádění prací. Stanovená cena může být jednostranně Poskytovatelem změněna dle reálné náročnosti Úklidových prací oproti obvyklé náročnosti. Na navýšení předpokládané ceny bude Klient vždy upozorněn předem. Pokud Klient navýšení neodsouhlasí, nebo pokud nestanoví priority Úklidových prací v Úklidových prostorách, určí priority Úklidových prací Pracovník. Neprovedené práce nebudou předmětem reklamace ze strany Klienta.
Podkladem pro účtování Úklidových prací je jejich skutečné provedení Poskytovatelem. Klient je povinen zajistit převzetí Úklidových prací vždy bezodkladně po skončení prací v daném Úklidovém dni a stvrdit svým podpisem Výkaz práce předložený Poskytovatelem. V případě nepřítomnosti Klienta, kdy nedojde z důvodů nikoliv na straně Poskytovatele k potvrzení Výkazu práce, se považují všechny práce za řádně vykonané a Klientovi předané.
Klientovi budou účtovány i řádně odvedené vícepráce, odsouhlasené Klientem osobně, telefonicky či formou elektronické komunikace. Vícepracemi se rozumí Klientova další přání, nad rámec Specifikace úklidových prací.
Změny, zúžení či rozšíření poskytovaných Úklidových prací dle Specifikace úklidových prací mohou být v návaznosti na potřeby Klienta a provozní možnosti Poskytovatele měněny formou dodatku ke Smlouvě, odsouhlaseného prostřednictvím elektronické pošty.
Pokud Klient nezruší sjednané Úklidové práce nejpozději 48 hodin před započetím Úklidového dne, bude Poskytovatel účtovat Klientovi 100 % ceny
předpokládaných Úklidových prací dle Smlouvy. Při zrušení a okamžitého nedohodnutí nového termínu Úklidových prací více jak 48 hodin před
plánovaným výkonem Úklidových prací, budou účtovány penále ve výši 30 % z ceny předpokládaných úklidových prací. Pokud však konec lhůty před započetím cesty Poskytovatele připadá na den pracovního klidu, je nutno zrušení Úklidových prací v daném Úklidovém dni učinit nejpozději do 12:00 hodin posledního pracovního dne předcházejícímu sjednanému termínu. Možnost změny termínu je pouze jednou.
V případě jednorázové objednávky nebo prvního poskytnutí Úklidových prací se zavazuje Klient realizovat platbu ihned po ukončení Úklidových prací, a to v hotovosti. Klientovi bude zaslán Pokladní doklad na e-mailovou adresu, uvedenou v Objednávkovém formuláři. V případě pravidelných Úklidových služeb, dle dohodnutých podmínek mezi Klientem a Poskytovatelem, je podkladem pro placení ceny za poskytované služby elektronická faktura vystavena po
provedeném plnění a zaslána na emailovou adresu sdělenou v Objednávkovém formuláři. Klient tímto souhlasí s elektronickou podobou fakturace. Splatnost faktury je do sedmi (7) dnů počínaje dnem vystavení příslušného dokladu. Jinou zasílací adresu, periodu fakturace nebo způsob placení lze sjednat na základě žádosti Klienta a tato skutečnost a přesné podmínky budou zapsány ve Specifikaci úklidových prací.
Klient se zavazuje fakturu ve lhůtě splatnosti uhradit. Pro případ prodlení s úhradou faktury se zavazuje zaplatit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení až do úplného zaplacení, tím není dotčen nárok na náhradu škody prodlením způsobenou.

V případě prodlení bude Klientovi zároveň vystavena upomínka, která je zpoplatněna částkou 100,-Kč – tato bude vyúčtována v rámci následující fakturace. Za vystavení další upomínky právním zástupcem bude Klientovi účtováno 2000 (dva tisíce) Kč.

V. Práva a povinnosti smluvních stran

KLIENT je povinen zejména:

  • Poskytovat Poskytovateli Úklidových služeb v rámci provádění Úklidových prací bezúplatně vodu a elektrickou energii.
  • V případě, že Klient požaduje užití speciálních Úklidových prostředků na nestandardní povrchy a zařízení, je povinen Poskytovatele písemně upozornit na speciální požadavky pro ošetření dané plochy, případně uvést požadavek na její vyjmutí z Úklidových prací. Pokud tak neučiní před zahájením Úklidových prací, nenese Poskytovatel žádnou odpovědnost za případné poškození povrchů a zařízení Pracovníkem v důsledku použití nevhodného Úklidového prostředku či pomůcky.
  • Zabezpečit Poskytovateli přístup do Úklidových prostor ve sjednaném čase
    osobně, popř. zmocněním jiné osoby. V případě, že Poskytovateli nebude
    umožněn výkon Úklidových prací, jak bylo sjednáno Smlouvou, považují se v
    těchto případech všechny práce za řádně vykonané, předané a budou předmětem
    fakturace.
  • Zamezit volnému pohybu zvířat, která jsou umístěna v Úklidových prostorách v
    době provádění Úklidových prací. V případě, že dojde k napadení Poskytovatele
    zvířetem, je Klient povinen Zhotoviteli nejpozději do šesti (6) dnů doručit
    písemnou veterinární zprávu o stavu zvířete, se záznamem o očkování proti
    vzteklině dle odpovídajících předpisů (kontrola u veterináře musí proběhnout
    první a pátý den po napadení, bez ohledu na to, zda byla či nebyla porušena
    integrita lidské kůže).
  • Udržovat vybavení Úklidových prostor a Úklidové prostory v dobrém
    technickém stavu.
  • Seznámit Poskytovatele s podmínkami pohybu v Úklidových prostorách, se všemi
    Úklidovými prostředky a pomůckami, které budou k výkonu Úklidových prací
    používány či budou předmětem Úklidových prací. Zejména je povinen ho
    seznámit s podmínkami obsluhy elektrických spotřebičů a zabezpečovacího
    zařízení. V souvislosti s tímto je Klient povinen písemně upozornit na speciální
    požadavky pro ošetření spotřební elektroniky, případně uvést požadavek na její
    vyjmutí z Úklidových prací. Pokud tak neučiní před zahájením Úklidových
    prací, nenese Poskytovatel žádnou odpovědnost za případné poškození spotřební elektroniky.
  • Určit místo, kam je Poskytovatel oprávněn odkládat odpad.
  • Převzít hotovou práci ihned po skončení a vyjádřit se do Předávacího protokolu
    ohledně spokojenosti či nespokojenosti a Protokol podepsat.

Poskytovatel je povinen:

  • Provést Úklidové práce v rozsahu a lhůtě, které jsou předmětem Smlouvy. Dále je povinen provést další Úklidové práce v rozsahu a způsobem, které si písemně odsouhlasili v průběhu trvání Smlouvy.
  • Nevyčerpané Úklidové prostředky, jakož i pomůcky, které jsou v majetku Klienta, použité k výkonu Úklidových prací vrátit po skončení práce Klientovi,
    nebo je zanechat na místě k tomu Klientem určeném, zpravidla na místě, kde se u Klienta nacházejí běžně či kde je Klient zanechává Poskytovateli.
  • Dodržet rozsah a dobu plnění poskytovaného v rámci Úklidového dne. V případě, že nebude moci sjednaný termín dodržet, je povinen o tom Klienta informovat. Klient má právo v tomto případě na náhradní plnění ve vzájemně dohodnutém termínu. V případě, že k čerpání náhradního termínu nedojde, není Poskytovatel oprávněna tyto nevykonané práce účtovat.
  • Nepoužívat jakékoli zařízení náležející do majetku Klienta k jiným než Smlouvou vymezeným činnostem. K tomu je povinen zavázat i své Pracovníky.
    To neplatí, jedná-li se o odůvodněnou potřebu užití zařízení pro komunikaci s Klientem a v případě neobvyklých náhlých událostí.
  • Odkládat odpad, jenž vznikne v souvislosti s prováděním činností dle Smlouvy, jen na místo určené Klientem.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo na pořizování audiovizuálního záznamu při provádění Úklidových prací pro své potřeby (kontrola před/po, uveřejnění na svém webu apod.) Nebude-li Klient souhlasit s pořizováním audiovizuálního záznamu, musí tuto skutečnost písemně oznámit Poskytovateli nejpozději 48 hodin před začátkem domluvené práce.

VI. Reklamace a odpovědnost za škod

Zjištěné nedostatky při provádění Úklidových prací je Klient povinen uplatnit ihned při ukončení úklidových prací nebo písemnou reklamací učiněnou bezprostředně po ukončení Úklidových prací, nejpozději však do 24 hodin od provedení Úklidových prací ve sjednaném termínu. Klient je povinen přiložit k reklamaci pořízenou fotodokumentaci, prokazující vadné plnění ze strany Poskytovatele. Pokud bude shledána reklamace oprávněnou, zajistí Poskytovatel následně nápravu bez zbytečného odkladu.
Poskytovatel odpovídá Klientovi za škodu na jeho majetku vzniklou v souvislosti s plněním Smlouvy. V případě zjištění škody je Objednatel o tom povinen neprodleně písemně informovat Poskytovatele a svoje tvrzení doložit; lhůtou "neprodleně" se rozumí doba 24 hodin od ukončení
Úklidových prací. Způsob nápravy bude určen dohodou smluvních stran. Vzniklá škoda může být nahrazena uvedením v předešlý stav, ve lhůtě přiměřené rozsahu vzniklé škody, nebo případným uhrazením vzniklé škody v rámci pojistného plnění. K oznámení o vzniku škody podanému Klientem po uplynutí stanovené lhůty nebude přihlédnuto. Klient je povinen poskytnout Poskytovateli veškerou potřebnou součinnost k prokázání vzniku škody (zajištění servisních a jiných odborných zpráv, posudků, fotodokumentace apod., požadovaných v konkrétním případě pojišťovací společností.

Poskytovatel nenese zodpovědnost za škodu na majetku s nímž je potřeba zacházet speciálně a Klient na tuto skutečnost neupozornil a nebo majetek nevyjmul z úklidu.
Pro případy své odpovědnosti za škodu je Poskytovatel pojištěný.
Podepsal-li zákazník Předávací protokol a potvrdil, že je vše bez závad, Poskytovatel má právo případnou reklamaci zamítnout jako nedůvodnou.

VII. Trvání smlouvy, výpověď, odstoupení

Smlouva, není-li v ní uvedeno jinak, se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu může vypovědět kterákoliv ze smluvních stran bez uvedení důvodu. Výpovědní
doba činí jeden (1) měsíc a její běh počíná prvním (1.) dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. V průběhu výpovědní lhůty bude úhrada za Úklidové práce splatná bezprostředně po každém jejich ukončení, a to v hotovosti přímo k rukám Poskytovatele. Pokud k úhradě nedojde, má Poskytovatel právo uplatnit okamžité odstoupení od Smlouvy, čímž nezaniká jeho právo na úhradu provedené práce.
Každá ze smluvních stran je oprávněna odstoupit od Smlouvy tehdy, poruší-li druhá smluvní strana závažným způsobem svoji povinnost vyplývající ze Smlouvy a neodstraní-li tato závadný stav ani v přiměřené lhůtě po písemné výzvě. Právní účinky odstoupení nastávají okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení smluvní straně, která Smlouvu porušila.
Pro případ prodlení Klienta s placením Úklidových služeb o více než 14 dní si Poskytovatel vyhrazuje právo na přerušení plnění, ke kterému se zavázal ve Smlouvě, až do doby připsání dlužné částky na jeho účet. Poskytovatel je oprávněn
z tohoto důvodu okamžitě jednostranně od smlouvy odstoupit. Účinky odstoupení nastávají okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení Klientovi. Dohodou smluvních stran je ujednáno, že účinky odstoupení od smlouvy lze odvolat se souhlasem zákazníka. Poskytovatel nepřebírá žádnou odpovědnost za případné škody v období, kdy je Klient v prodlení se zaplacením dlužné částky. Smlouvu lze ukončit dohodu smluvních stran za podmínky, že žádná ze
smluvních stran nemá ke dni ukončení smlouvy vůči druhé smluvní straně nevyrovnané finanční, nebo jiné majetkové závazky z této Smlouvy vyplývající.

VIII. Závěrečná ustanovení

Vztahy neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.

Smluvní strany se zavazují nakládat s informacemi, které se dozvěděly na základě Smlouvy nebo v souvislosti s ní, jako s  ůvěrnými a zavazují se tyto neposkytovat bez souhlasu druhé smluvní strany třetí osobě, a to s výjimkami sjednanými v této Smlouvě. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 11.8.2025 a jsou v příslušném znění rozhodné pro veškeré Smlouvy učiněné v tento den a později. Jakékoliv změny Smlouvy mohou být provedeny pouze na základě písemné
dohody smluvních stran, pokud není ve Smlouvě či VOP uvedeno jinak.
Poskytovatel je oprávněn jednostranně v přiměřeném rozsahu znění VOP změnit.
Tuto změnu Poskytovatel povinen oznámit Klientovi bez zbytečného odkladu písemně, a to i elektronicky. Klient je oprávněn takto oznámenou změnu VOP odmítnout ve lhůtě jednoho měsíce ode dne jejího oznámení, po marném uplynutí této lhůty je nové znění VOP platné pro smluvní vztah vyplývající ze Smlouvy. V případě, že zákazník odmítne ve stanovené lhůtě změnu VOP, je oprávněn tuto Smlouvu vypovědět dle ustanovení čl. VII těchto VOP.

Podmínky ochrany osobních údajů

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je Monika Doležalová,IČO: 879 60 621,s místem podnikání Podkopanický mlýn 1135, 537 01 Chrudim (dále jen: "správce").
  2. Kontaktní údaje správce jsou: Monika Doležalová

adresa: Podkopanický mlýn 1135, 537 01 Chrudim

e-mail: info@pekneuklizeno.cz

telefon: +420 773 700 383

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky:
  • jméno a příjmení
  • e-mailová adresa
  • poštovní adresa
  • telefon
  1. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje,které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • plnění právních povinností vůči státu,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  1. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží/služeb/realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování webu (Webnode) a další služby v souvislosti s provozováním webu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

VI.

Zpracovatelé osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
  • poskytovatel zpracovatelských softwarových služeb a aplikací, které však v současné době správce nevyužívá.

VII.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR a
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. I těchto podmínek.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů, případně se obrátit na soud.

VIII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, šifrování, zálohování a antivirový program.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

IX.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním poptávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 11.8.2025